|
萬聖 節 /口\ 呆
31/10
一黎 就HIST TEST / V \
論述題 ` 唔系 好夠時間做
不過 都PASS左 :)
星期 一果份 都PASS `
好 開心 - -v
EC 發夢 `
唔鐘意 上EC堂 AR
上到好 鬼吽...
啟豪唱 歌 我估歌 - -v
C.HIST 認真的聽
不過聽 黎 都冇用`
真系 要好俾 心機背AND背- -!
LUCCH 上天台 吃 XD
糖AND JOLIN 系甘DUM D飯落 地
佢地餵 雀仔`
我好驚 隻 大既 飛埋黎- /\-
ENG .. TEST 死晒` >/\<
我要抗議 AR`
個MISS 都 吾知 教乜叉叉
本身 英文已經 衰`
俾佢教 多幾 教就更加衰 /00\
放學 去 鬼屋_____XD
WITH JOLIN AND SWEET
十分 期待 的說 /口\
響EMAX...
很遠的說
自己 搭 巴士 去到九龍灣
T^t 好驚過站
完全冇 去過...
連彩虹 AR 觀塘 都冇去過
1號 要測 HIST
統測` /口\ 還沒有溫好
1路 搭車1 路溫`
去到 德福再 搭 車車去果樹
很多人 /3\
去到... 剛好說 停止售票
/^\
什么...?
嘥 我時間 嘥 我車錢 /口\
之後走人
搵 巴士 搭回家`
吾知點 解覺得 好驚 /口\
夜媽媽 響 個 陌生 地方 `
T^T! 上車
又是自 己1個搭回家 /3\
好眼 訓`旦都要頂住 溫世史!
唉..白走 / /\ \
甘天天 ::: 1/11
測驗 /口\
我還沒有溫好`
4點 幾 起身溫
好凍 T^T
好眼訓`
溫下 訓下 甘- -! 唉
ENG 死梗
T^T 好傷心 AR`
MR LEUNG AR`/o\
世史 - -!
嗚/3\
我 好俾比 心機溫果PART
竟然 吾記得晒
唯有 吹水啦
不過 我估 會PASS :)
因為 條論述題 我蠻 有信心
TEST 完 覺得 好輕鬆 - -V
因為 聽日 TEST 中文`
吾洗溫 *0*!
同JOLIN 去左 食糖水 :)
買了 牛脷蘇 給媽媽
不過回到家 不見媽媽8[
♥2007-11-01 05:09 PM♥
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |