萬聖 節 /口\ 呆

31/10

一黎 就HIST TEST / V \

論述題 ` 唔系 好夠時間做

不過 都PASS左 :)

星期 一果份 都PASS `

好 開心 - -v

EC 發夢 `

唔鐘意 上EC堂 AR

上到好 鬼吽...

啟豪唱 歌 我估歌 - -v

C.HIST 認真的聽

不過聽 黎 都冇用`

真系 要好俾 心機背AND背- -!

LUCCH 上天台 吃 XD

糖AND JOLIN 系甘DUM D飯落 地

佢地餵 雀仔`

我好驚 隻 大既 飛埋黎- /\-

ENG .. TEST 死晒` >/\<

我要抗議 AR`

個MISS 都 吾知 教乜叉叉

本身 英文已經 衰`

俾佢教 多幾 教就更加衰 /00\

 

 

放學 去 鬼屋_____XD

WITH JOLIN AND SWEET

十分 期待 的說 /口\

響EMAX...

很遠的說

自己 搭 巴士 去到九龍灣

T^t 好驚過站

完全冇 去過...

連彩虹 AR 觀塘 都冇去過

1號 要測 HIST

統測`  /口\ 還沒有溫好

1路 搭車1 路溫`

去到 德福再 搭 車車去果樹

很多人 /3\

去到... 剛好說 停止售票

/^\

什么...?

嘥 我時間 嘥 我車錢 /口\

之後走人

搵 巴士 搭回家`

吾知點 解覺得 好驚 /口\

夜媽媽 響 個 陌生 地方 `

T^T! 上車

又是自 己1個搭回家 /3\

好眼 訓`旦都要頂住 溫世史!

唉..白走 / /\ \

 

甘天天 ::: 1/11

測驗 /口\

我還沒有溫好`

4點 幾 起身溫

好凍 T^T

好眼訓`

溫下 訓下 甘- -! 唉

ENG 死梗

T^T 好傷心 AR`

MR LEUNG AR`/o\

世史 - -!

嗚/3\

我 好俾比 心機溫果PART

竟然 吾記得晒

唯有 吹水啦

不過 我估 會PASS :)

因為 條論述題 我蠻 有信心

TEST 完 覺得 好輕鬆 - -V

因為 聽日 TEST 中文`

吾洗溫 *0*!

同JOLIN 去左 食糖水 :)

買了 牛脷蘇 給媽媽

不過回到家 不見媽媽8[

♥2007-11-01 05:09 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | ... | 428 | »♥♥