|
2007-10-07
_____`
印象中 發左幾個夢
不過淨 系記得 有佢果個`
訓醒左 之後 先知完來系假`
近呢幾 日
都成日 諗起佢`
日思 夜想得 多
先至會夢 見佢`
----------
今朝 番左 教會`
行去果 陣又熱又曬
好辛苦 T3T
12點番 到屋企`
食左 個LUNCH
就開始 做功課`
尋日做 左成日都 仲有甘多
做完 HIST個資料題 都冇晒MOOD喇`
用原子筆 寫字
真系覺得核突D - -V
之後睇 左陣黑糖`
有1PART睇到 眼濕濕添- -!
4點幾 開始做專寫
題目 系 一百元 `700字!
諗左 很久T3T!
最後決 定作故仔*
今晚 好早食飯- -!
6點 左右就食`
到7點幾 先開始作...
作完覺得 好滿2`
吾知 會吾會有甲- 呢 0口0!"?
宜家 都仲有功課 未做完`
HEA 下先再做 ..`
{冇時間 喇啵`呵 - -v}
聽日 吾洗 番學 :)
出MK行
好耐都 冇 行街喇`
不過 吾知會吾會洗晒 D錢呢`-3-
甘個 星期 有兩科都 要TEST...
吾知 點死俾佢` T/\T!
HELP`
♥2007-10-07 10:56 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |