2007-10-07

_____`

印象中 發左幾個夢

不過淨 系記得 有佢果個`

訓醒左 之後 先知完來系假`

近呢幾 日

都成日 諗起佢`

日思 夜想得 多

先至會夢 見佢`

----------

今朝 番左 教會`

行去果 陣又熱又曬

好辛苦 T3T

12點番 到屋企`

食左 個LUNCH

就開始 做功課`

尋日做 左成日都 仲有甘多

做完 HIST個資料題 都冇晒MOOD喇`

用原子筆 寫字

真系覺得核突D - -V

之後睇 左陣黑糖`

有1PART睇到 眼濕濕添- -!

4點幾 開始做專寫

題目 系 一百元 `700字!

諗左 很久T3T!

最後決 定作故仔*

今晚 好早食飯- -!

6點 左右就食`

到7點幾 先開始作...

作完覺得 好滿2`

吾知 會吾會有甲- 呢 0口0!"?

宜家 都仲有功課 未做完`

HEA 下先再做 ..`

{冇時間 喇啵`呵 - -v}

聽日 吾洗 番學 :)

出MK行

好耐都 冇 行街喇`

不過 吾知會吾會洗晒 D錢呢`-3-

甘個 星期 有兩科都 要TEST...

吾知 點死俾佢` T/\T!

HELP`

 

♥2007-10-07 10:56 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | ... | 428 | »♥♥