2007-10-06

9點幾醒左

之後睇 向達倫睇到10點`

食麥皮 同 饅頭._.

下晝 睇左陣黑糖- -v

之後差吾多4點 就做功課

功課多得很呢

淨系做 MATH都做左 成3粒幾鐘

諗到腦 爆-___-!

EC 又寫到手軟喇`

不過 答梨答去 都系答果D野!

好悶0口0!

睇果個咩認第1...

好得人驚TVT!

個鬼佬吞完D野可以吐番出梨

勁- - 嚇死左`

♥2007-10-06 10:59 PM♥

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | ... | 428 | »♥♥