2007-10-06 9點幾醒左 之後睇 向達倫睇到10點` 食麥皮 同 饅頭._. 下晝 睇左陣黑糖- -v 之後差吾多4點 就做功課 功課多得很呢 淨系做 MATH都做左 成3粒幾鐘 諗到腦 爆-___-! EC 又寫到手軟喇` 不過 答梨答去 都系答果D野! 好悶0口0! 睇果個咩認第1... 好得人驚TVT! 個鬼佬吞完D野可以吐番出梨 勁- - 嚇死左` ♥2007-10-06 10:59 PM♥ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
9點幾醒左
之後睇 向達倫睇到10點`
食麥皮 同 饅頭._.
下晝 睇左陣黑糖- -v
之後差吾多4點 就做功課
功課多得很呢
淨系做 MATH都做左 成3粒幾鐘
諗到腦 爆-___-!
EC 又寫到手軟喇`
不過 答梨答去 都系答果D野!
好悶0口0!
睇果個咩認第1...
好得人驚TVT!
個鬼佬吞完D野可以吐番出梨
勁- - 嚇死左`
♥2007-10-06 10:59 PM♥ [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]