2007-10-02

- -!

甘日好趕`

咩時間 都用梨做功課`

朝早響閱報時間做英文- -!

NEWS果份...PRE READING

舉高份報紙

之後狂寫/ v \

ENG`

又要DICT- -

玩速記`

淨系記字頭同個串法

佢俾 字頭我地`

甘好易就寫得出-V-!

小息`

做MATH`

見到JOLIN佢地都趕功- -! 呵

C.HIST...

睇報紙-___-

做剪報`!

再小息

又做中文- -!

好鬼忙

果把聲 吾系我梨架T3T!

唉`D人都望晒過梨...

究竟 系邊個梨 \口/?

LUNCH後`

GEOG TVT

極眼訓`

吾知點解 會甘...

佢俾我地休息時

我訓著左`

印象中 又好似發左夢

不過完全諗吾起`- -v

MISS WONG都蠻好

俾成兩個字時間我地休息

堂堂都系 *0*!

放學 又要上SBA

OMG T0T

5點3先走得

佢話吾投入既就遲放添

之後班人 狂讀野- -

佢叫讀咩我地就讀咩`

好 呆 - -V

之後 去左屯市JOIN 姐B

次次行親都發覺個袋好死重

不過放 學又吾覺架啵-0-

兜埋去置樂 ...

行左陣`

之後搭K58 回家 `

1路 上

雨下 得很大- -"

今晚 咩都吾洗做._.

嗯!抖下啦`好攰 )3(

{就梨 改版面LU!}

{呢個對耐左有D悶}

♥2007-10-02 07:27 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | ... | 428 | »♥♥