|
2007-10-02
- -!
甘日好趕`
咩時間 都用梨做功課`
朝早響閱報時間做英文- -!
NEWS果份...PRE READING
舉高份報紙
之後狂寫/ v \
ENG`
又要DICT- -
玩速記`
淨系記字頭同個串法
佢俾 字頭我地`
甘好易就寫得出-V-!
小息`
做MATH`
見到JOLIN佢地都趕功- -! 呵
C.HIST...
睇報紙-___-
做剪報`!
再小息
又做中文- -!
好鬼忙
果把聲 吾系我梨架T3T!
唉`D人都望晒過梨...
究竟 系邊個梨 \口/?
LUNCH後`
GEOG TVT
極眼訓`
吾知點解 會甘...
佢俾我地休息時
我訓著左`
印象中 又好似發左夢
不過完全諗吾起`- -v
MISS WONG都蠻好
俾成兩個字時間我地休息
堂堂都系 *0*!
放學 又要上SBA
OMG T0T
5點3先走得
佢話吾投入既就遲放添
之後班人 狂讀野- -
佢叫讀咩我地就讀咩`
好 呆 - -V
之後 去左屯市JOIN 姐B
次次行親都發覺個袋好死重
不過放 學又吾覺架啵-0-
兜埋去置樂 ...
行左陣`
之後搭K58 回家 `
1路 上
雨下 得很大- -"
今晚 咩都吾洗做._.
嗯!抖下啦`好攰 )3(
{就梨 改版面LU!}
{呢個對耐左有D悶}
♥2007-10-02 07:27 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |