|
家- -|||
甘日 起身涼陣陣..
愈梨愈 有冬天 FEEL`
怪不得 吾想起身 - -v
C.HIST同MATH`
都吾知講梗咩- -*
CHI! 吾好牙 /3\
原來MISS 吾記得左甘日要默書`
- -! 過甘多日 先再默番..
我又吾 記得晒架喇T/\t
作文 ...{家}
- -作左n耐ar 我`
放學留低 作...
成5點 先走 /口\
作左4頁 多d`
不過 覺得 作得 好差/0\
可是 我很用心 去寫的` t^ T
其望 分數 不會太低吧...
JOLIN同糖都 等埋我 先走XD
JOLIN 該不會被 他爸罵吧 /3\
搭 車番屋企
都要拎本EC出梨 溫
恐怕 又溫吾切 - -
系喇`...
甘日 派左GEOG個TEST
PASS 左 :)
好開心` 未至於既
高 啟豪1分 - -V HE!
如果 我MC拎多D分就好 /^\
過埋 聽日`
我就 可以輕鬆 下...
/v\後日 系sport day喇
早知 真系JOIN 800M LA- -
不過 有早知 冇乞E 牙- -"
呵呵`:D
♥2007-10-16 06:10 PM♥
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |