家- -|||

甘日 起身涼陣陣..

愈梨愈 有冬天 FEEL`

怪不得 吾想起身 - -v

 

C.HIST同MATH`

都吾知講梗咩- -*

CHI!  吾好牙 /3\

原來MISS 吾記得左甘日要默書`

- -! 過甘多日 先再默番..

我又吾 記得晒架喇T/\t

作文 ...{家}

- -作左n耐ar 我`

放學留低 作...

成5點 先走 /口\

作左4頁 多d`

不過 覺得 作得 好差/0\

可是 我很用心 去寫的` t^  T

其望 分數 不會太低吧...

JOLIN同糖都 等埋我 先走XD

JOLIN 該不會被 他爸罵吧 /3\

搭 車番屋企

都要拎本EC出梨 溫

恐怕 又溫吾切 - -

系喇`...

甘日 派左GEOG個TEST

PASS 左 :)

好開心` 未至於既

高 啟豪1分 - -V HE!

如果 我MC拎多D分就好 /^\

過埋 聽日`

我就 可以輕鬆 下...

/v\後日 系sport day喇

早知 真系JOIN 800M LA- -

不過 有早知 冇乞E 牙- -"

呵呵`:D

♥2007-10-16 06:10 PM♥

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | ... | 428 | »♥♥