|
2007-10-17
5點半 鬧鐘響`
- -個 天黑媽媽
完全 吾似 5點半!
冬天AR冬天`
梨梗喇 /^\
會凍 死我架 T^t`
LUNCH 去左M記
糖同JOLIN又去入貨- -
瘋狂的...`
甘日過 得蠻快 .___.
派左件班3333喇
中碼 都好 大件 AR /0\
聽日就 系SPORT DAY
好興奮- -v
事關 睇 住D識既人比賽
我會好肉緊- -`
JOLIN:::加油油`:)
JIM :::也 加油油
看你 的接力.___.!
番到屋企樓下
夾糖糖 :)
買珍寶珠 ...
竟然 冇 /口\
周圍都冇 - -
好呆`...
我托 我姐買 回來 - -v
呵!
♥2007-10-17 07:11 PM♥
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |