2007-09-01 甘日糖梨左良景景 響M記做功課 THEN上左我的家 佢響樹訓覺- -` 好俾心 機的做功課 都仲有 好多` =_=慘 夜晚系甘搞個電 腦 開左個新AC 咩野都 要重新SET 過晒 全部 變晒粉紅系` 我覺 得好令- -! 事實 上` 我吾喜歡 PINK ` 呵! ♥2007-09-02 12:16 AM♥ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
甘日糖梨左良景景
響M記做功課
THEN上左我的家
佢響樹訓覺- -`
好俾心 機的做功課
都仲有 好多`
=_=慘
夜晚系甘搞個電 腦
開左個新AC
咩野都 要重新SET 過晒
全部 變晒粉紅系`
我覺 得好令- -!
事實 上`
我吾喜歡 PINK `
呵!
♥2007-09-02 12:16 AM♥ [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]