-XD `* 番小組` 行去 WA`熱 到抽筋 玩GAME` - -!踩波波 仲要成10個人隻腳綁埋1齊 我個波 甩左T^T 追 到P 埋街` 之後 玩個GAME... - -YO! 咩 起JOLIN ` 我都話 左我得架啦` 嘻 =) 咩 住佢 跑上前` 佢要 食蕉 哈`睇住 佢張隻蕉猛塞入口 搞笑XD 完左小組 玩左陣` 系甘 先` ♥2007-08-30 09:12 PM♥ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
番小組`
行去
WA`熱 到抽筋
玩GAME`
- -!踩波波
仲要成10個人隻腳綁埋1齊
我個波 甩左T^T
追 到P 埋街`
之後 玩個GAME...
- -YO!
咩 起JOLIN `
我都話 左我得架啦`
嘻 =)
咩 住佢 跑上前`
佢要 食蕉
哈`睇住 佢張隻蕉猛塞入口
搞笑XD
完左小組
玩左陣`
系甘 先`
♥2007-08-30 09:12 PM♥ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]