-XD `*

番小組`

行去

WA`熱 到抽筋

玩GAME`

- -!踩波波

仲要成10個人隻腳綁埋1齊

我個波 甩左T^T

追 到P 埋街`

之後 玩個GAME...

- -YO!

咩 起JOLIN `

我都話 左我得架啦`

嘻 =)

咩 住佢 跑上前`

佢要 食蕉

哈`睇住 佢張隻蕉猛塞入口

搞笑XD

完左小組

玩左陣`

系甘 先`

♥2007-08-30 09:12 PM♥

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | ... | 428 | »♥♥