|
超 攰 - -!
終於到左星期 五`
超攰 ...
ENG 吾記得 借書`
集隊 果陣 好擔心 T^T
JOLIN` 我1直 注視你
最後校 長 話 蕭SIR 離職
我就諗 梨應 該會 望過 黎`
T^T!
望左 .`講 完- - 都冇用!
3堂` ENG 都過 得OK快`
可 能因為 LISTENING
愈梨 愈鍾意 GEOG
2堂 都吾覺得 眼訓`
LUNCH 去左M記
我留意到D野`
不過吾講LU!
食左開心樂園餐
邪留丸` =) 好得意-V-
M記D玩具 我真系 吾識玩WO`
=__= 我都吾 玩開既`
個包 未食完已經覺得 好飽- -!!呆
CHI! 都過得好快WO`-V-
默書 100分-V- 有朱古力` HAHA
派埋專寫TIM`
MISS 改得 甘快既-0-
仲有 好多 回應`好正-V-
放學 去左LIBRARY
好想睇 多次生日快樂-^-
不過 搵吾到`
之後 JOLIN諗住去 買魚仔餅
點知冇- -白行!
熱死WOR`=_=
搭叮 見到姐B - -"
甘都見 到`
見到 都吾 多好- -!
次次 去到屋企樓下 都周圍遊`
好X攰- -!`
睇左陣 蕎麥麵
的確 幾感動`
想喊= ___ =!
食飯`
蝦膏肉餅呀 XD!
♥2007-09-14 07:38 PM♥
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |