2007-09-10 甘朝 差D遲到- -` 拜託 我吾要` 明明 都搭 9起身` T^T` 都仲 要趕死人` D時間 都過得OK 快` 都冇點 恰眼訓` 不過 番 到屋企 就好眼訓喇覺得`=___=` 睇套 魔疫 睇到 訓左- - 宜家 睇咩戲 都會訓` 呆-0-! ♥2007-09-10 06:59 PM♥ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
甘朝 差D遲到- -`
拜託 我吾要`
明明 都搭 9起身`
T^T`
都仲 要趕死人`
D時間 都過得OK 快`
都冇點 恰眼訓`
不過 番 到屋企 就好眼訓喇覺得`=___=`
睇套 魔疫 睇到 訓左- -
宜家 睇咩戲 都會訓`
呆-0-!
♥2007-09-10 06:59 PM♥ [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]