2007-09-10

甘朝 差D遲到- -`

拜託 我吾要`

明明 都搭 9起身`

T^T`

都仲 要趕死人`

D時間 都過得OK 快`

都冇點 恰眼訓`

不過 番 到屋企 就好眼訓喇覺得`=___=`

睇套 魔疫 睇到 訓左- -

宜家 睇咩戲 都會訓`

呆-0-! 

 

 

♥2007-09-10 06:59 PM♥

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | ... | 428 | »♥♥