2007-09-11

5點 幾起吾 到身

甘就 訓到6點9`

甘晚要 早d訓先得`

-___-`呵

 

世史`頂個 亞SIR 唔順

佢D表達 能力 好有問題- -!

講野 慢到死`  好鬼 呆`

極度 吾鐘意 佢教牙`T^T

 

中史 ` 好似 要諗好多野甘`

唔諗呀 我T^T`

好悶`悶到 就黎要訓`

math`= - =

個阿 SIR 真系 好似冇教過甘

救命` 好采 可以自學-0-"

 

LUNCH`食左條 魚 - -!

嘻` 中秋 果D 魚仔餅 =)

食完 個感覺 就系 好似冇食過野`-0-

唔理LU`

好早就 番到學校...`

我張 身份證- -*

MY GOD`

 

EC`

- -好呆

個阿SIR 又系呆 既

=___=!

系甘同隔離 果個CHAT

搞 笑}

 

放學 番家'`

1番到 屋企就 好眼訓- -*

♥2007-09-11 04:53 PM♥

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

♥♥« | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | ... | 428 | »♥♥