|
2007-09-11
5點 幾起吾 到身
甘就 訓到6點9`
甘晚要 早d訓先得`
-___-`呵
世史`頂個 亞SIR 唔順
佢D表達 能力 好有問題- -!
講野 慢到死` 好鬼 呆`
極度 吾鐘意 佢教牙`T^T
中史 ` 好似 要諗好多野甘`
唔諗呀 我T^T`
好悶`悶到 就黎要訓`
math`= - =
個阿 SIR 真系 好似冇教過甘
救命` 好采 可以自學-0-"
LUNCH`食左條 魚 - -!
嘻` 中秋 果D 魚仔餅 =)
食完 個感覺 就系 好似冇食過野`-0-
唔理LU`
好早就 番到學校...`
我張 身份證- -*
MY GOD`
EC`
- -好呆
個阿SIR 又系呆 既
=___=!
系甘同隔離 果個CHAT
搞 笑}
放學 番家'`
1番到 屋企就 好眼訓- -*
♥2007-09-11 04:53 PM♥
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |