|
出 左mMK`'
1點 出到 深水埗
行左 陣`好熱 -^-
之後 落左mk`
成日都好唔 鋸`
m記... 開心 樂園餐
換左 電蟲-00-`qq
響旺 中 睇中左個袋
唉`好想 要 `囉
呢個又 話易爛
果個又話 遲D 吾輕 我會吾用`
好X煩 -T^T-
好吾開心`
最 後 米冇買囉
麻叉煩...`
買左 好多耳環 - -*
鏈 啦`
仲有塊 餅- -好真!
狗仔 筆袋-VV-`QQ
呵- -"
搭BUS 番去
唔鋸牙
自己1個 坐`
前面果 個兄台 好似成日 望過黎甘-0-
呆- -"佢 隻眼好似 幾迷人
番 到屋企 8點幾`
掛住 個袋..唉!SHIT
♥2007-09-15 09:40 PM♥
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |