| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2009 年 5 月 31 日 星期日  |
| 2009-05-31 |
分類: 未分類 |
太無聊啦...
打下先...
但係都唔知有咩好打-.-"
又唔想做功課...
又唔想溫書..
但係唔溫又會死得-.-"
今次唔合格都唔知會唔會留級tim..
真係留左都唔知點算...
呀柔話...
如果留級轉去田家炳...-.-"
如果真係留級...
咁不如搬好過啦-.-"
但係其實點解唔繼續讀屯官= =
都係唔打啦...
溫書先= ="
|
| 發表時間:2009-05-31 04:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
肥姜.the big CCCCCCCMMMMMMMM`
|
|
|
ly1996 於 2009-06-06 06:52 PM 發表:
c0mment'
|
|
|
tck323 於 2009-05-31 06:09 PM 發表:
仲矛盾過之前果篇喎你-口-||
|
網主回覆
哈哈哈~~~ Posted at 2009-06-02 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|