| «‹ June 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 4 日 星期三  |
| 4`4`2007.. |
琴晚去左唱k,..
好開心,,系到狂唱歌../\
之後食蛋糕,,唱生日歌,,-\/-
飲左幾啖香檳=]^^*
過左一陣,,]
玩電腦,,笑死-3333-'
好累,,無唱歌了*]]
跟住閃人/..)
返到屋企約6點先訓教=]``Zzzzzz
|
| 刊登時間:2007-04-04 05:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
牙盈_C7 於 2007-04-04 05:41 PM 發表:
|
網主回覆
HELL0`!
YES,,THZ;;'] Posted at 2007-04-04 06:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|