吾介意睇耐Dwor,,, 記住送個C.M.俾我喇" =)
2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


去去飲茶..@"| 開心 分類: 未分類

今日2:00先食lunch...等埋我mama個frd then 一齊出去飲茶....//~*

勁級多人囉...>3333<"等左超配囉...如果吾係有個人等得吾耐煩..比左

張野我地..我地可能等到x吾多3:00掛...-00-"食左吾係好多野炸...因為

冇乜好食...@__@so食左超少野囉..跟住就去喇..返到屋但so hungry.//

跟住本來話同香ka!佢地行街街ge~又話去梁+屋企ge~但突然吾多想去..

跟住冇去到..返hm玩電腦好過喇...><"卡卡~~我討厭搭車..so吾中2去d

要搭bus ge地方囉..-v-" *又吾搭得車車~~幾衰牙..想去老遠d都吾得..!

嘻嘻..!!?!今日發覺原來得好少夏天ge33...冬天ge好似得3/4件...幾少牙..

好想快d出去買多d33...=w="*呢2日都會好悶//因為no hw+冇地方去

算喇~睇愚樂I love u先..掰掰囉~超好笑...><"||



2007 年 4 月 20 日  星期五   晴天


歌詞@ feeling".;;:''/=] 無奈 分類: 未分類

     該死的溫柔-馬宇光                                        <-   呢首歌好好聽下嫁...

RAP:讓我們走完這一次完美的結局                                    值得大家聽聽呢..!!  ^^"||HEHE //
好像當初的約定愛著對方一直到老                         
今日放學見到D吾應該見到GE野....超吾HaP!囉...//
問自己 愛情的游戲還有沒有規則                                      很討厭呢!!!發覺世上根本沒有令人快樂的事
要怎麼面對著問題 說沒問題                                   Everyday sth was happed..But is not sth u want
心裡在流淚 騙自己 可是你卻對我說                                                      所有的只是假象..*

英文RAP:I put it down on my life
That I love you from the bottom of my heart
Cause you the sweetest thing ever in my life
I cry  So many times (Ever since the night you were gone)
So many true lies
But I’m the one that will never ever make you cry and cry

(說好從此后)說好淚不流
緣份已盡的時候  你不再要借口
風停了 雨頓了 你一定要走
我還站在記憶裡 在感受                                                          End of exam "=?'

你這該死的溫柔 讓我心在痛淚在流
就在和你說分手以后 想忘記已不能夠
你這該死的溫柔 讓我止不住顫抖
哪怕有再多的借口 我都無法再去牽你的手



aRLi922
暱稱: LILI
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Hapi B-Day t0 myself
2009-08-31
Gathering
2009-08-21
2009-08-20
文章分類
全部 (308)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed