今日2:00先食lunch...等埋我mama個frd then 一齊出去飲茶....//~*
勁級多人囉...>3333<"等左超配囉...如果吾係有個人等得吾耐煩..比左
張野我地..我地可能等到x吾多3:00掛...-00-"食左吾係好多野炸...因為
冇乜好食...@__@so食左超少野囉..跟住就去喇..返到屋但so hungry.//
跟住本來話同香ka!佢地行街街ge~又話去梁+屋企ge~但突然吾多想去..
跟住冇去到..返hm玩電腦好過喇...><"卡卡~~我討厭搭車..so吾中2去d
要搭bus ge地方囉..-v-" *又吾搭得車車~~幾衰牙..想去老遠d都吾得..!
嘻嘻..!!?!今日發覺原來得好少夏天ge33...冬天ge好似得3/4件...幾少牙..
好想快d出去買多d33...=w="*呢2日都會好悶//因為no hw+冇地方去
算喇~睇愚樂I love u先..掰掰囉~超好笑...><"||
|