| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 6 月 9 日 星期三  |
| 2010-06-09 |
分類: 未分類 |
乜撚野森囝??
之家做佢條仔唔撚得??
散左仲係到嘈-3-
係唔撚係男人-3-
|
| 發表時間:2010-06-09 07:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
quby00 於 2010-06-11 11:33 PM 發表:
係ah `-o-.
|
網主回覆
咁點??
E家係佢係QOOZA果到打先-3- Posted at 2010-06-13 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哇...好正牙.. 你甘勁..你有咩野..我都只會係一邊睇.. 絕對唔會..出手.. 俾你勁下我啦.. 無計..嘻嘻
|
網主回覆
哈哈...
你個仆街仔... Posted at 2010-06-11 12:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
quby00 於 2010-06-10 08:09 PM 發表:
-3-.又吾洗甘 .佢冇料 .冇跟人的. 又吾打人.
|
網主回覆
你講緊果個咩森?? Posted at 2010-06-10 09:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kk9898 於 2010-06-10 03:54 AM 發表:
田囝呢期威w0-_-我呢d行埋1,2邊睇下戲先v_v
|
網主回覆
下...
咪傻啦...
有幾威呀-3- Posted at 2010-06-10 08:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔洗勞煩你啦!!! Posted at 2010-06-09 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都唔係好火姐... Posted at 2010-06-09 07:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|