唉!!!今日終於派成績表la!!好攰牙!足足企成朝,又悶又...總之唔知點講la,少喜多悲,唔係笑就係喊.雖然有d人真係唔係讀書d料,但係有咁的成績,大家都心照la,係咪先?都唔可以推得一乾二淨la,但在於同學身份又覺得佢地好慘,,今日同我個fd温習,佢一路温,一路同我講佢的不滿,佢係有改過的心,但係又好似唔係都唔知信唔信好牙,同埋牙決定左天日去買書la......(閱讀全文)
哇~哇~哇~!!!今日終於都落雨la!!尋日天文台話唔會有台風,不過今日都有打風牙,都幾happy嫁,雖然只係放早一堂,但係都好過冇牙.不過d同學懶係想上堂咁,一路執野,一路同miss講我地好想上堂嫁!!(場面真係好搞笑),仲問點解要係英文堂先黎落雨?做人要知足常樂牙嗎!!!係咪??but我都想佢可以落多日牙!!!(我都唔算貪心嫁),同埋因為今日落雨冇得去買書,只有再擇日去買la.仲有牙下個禮拜......(閱讀全文)
今日真係一塌糊塗牙!!!最近超多野做牙,一大堆的功課,測驗和報告.而今日就係地理報告的present日牙!!!時間真係超趕,到中午至正適做完個project,下午就要講la.準備的時間超短,搞到都未背熟個講稿就要上去la.而且仲比miss不點名的講評,雖然不只是對我的評述,但真係覺得都係自己的錯,and一上到台就全個腦一片空白,就要照着個 講稿講,超無奈,完本唸住全力以赴做......(閱讀全文)