今日真係好黑仔牙!!!!! 今日放學朱後唸住沖個涼洗個頭,就去學琴la ma,點知......冥冥之中就好似有人想玩我禁樣,沖沖下涼竟然冇石油氣牙 ,搞到禾係沖涼房凍左足足成半個鐘牙,我戈陣真係好凍又好想喊牙 ,點解要係我禁趕滴時間致冇石油氣真係.......好慘牙!!!!!!!!點解要咁對我牙?????仲搞到我學琴遲到,真......(閱讀全文)
之前辛苦排的話劇終於要上場la!真係好hApPy牙!!!!!!!雖然我唔係其中的演員,只是一個的「二打綠」(無名工作人員),不過睇佢地綵排都覺得好開心嫁,唔單只係話劇滴橋段,定係佢地的NG場面都勁搞笑,不過佢地真係做得好好牙,不枉miss同佢地都連左咁耐,值得一讚!!!!!!! 同埋係練習滴時後詹主任都教左我地好多野,嫁,我先知原來劇鋁面演......(閱讀全文)