1/14
聽日就考埋最後一科喇..hapI"
聽日要考我最BAD既一科..><"慘唷..
希望今次拎到4科A喇"..
- 倒數生日8天.. " =] 開針..."
大家要努力加油唷!!" SuP U "xdd=))..
吾打住嚕.. 溫書也"... 再見..!=]..