今日又又又要補課,
首堂中文堂做聆聽卷
數學堂坐係s0隔離不停傾計呀=口=
仲要send歌....
數學差唔多完,,miss van就鬧人
鬧我地好嘈,,嘈住佢教書
食完飯,又中文堂,but係落禮堂做
閱讀報告...
屌,,今次仆街啦...本書好深呀
冇主題思想,沒想到什麼體會...
完全冇野寫... 書名:同門(s0借我的= ="")
今次大獲...-口-""
放學,Sunny係都要俾把"姐"我0____0
then即刻歸家玩啪打呯= ="死啦...真係上癮!!