-v-今日第一日學琴...
嘿嘿~~~時間過得真快-3-
很想耐少少呀!!--V 呀也也~~~睇譜真係睇到眼花花呀
估唔到最累是對眼睛@_@
呵X2我要努力先得.....!!
就放假啦!!!正豆,連放四日....-3-中秋..點過呀
難度要....T_T待在家過...?
唉,