蛋糕外賣仔...
多得 斌&LU,,得終於食到蛋糕啦,,哈哈
雖然食的魔鬼蛋糕只係普通海綿蛋糕,
不過也好了,總算食了.,..呵!
-____-隻狗係同我同色....但係唔係同類...
勿當我是朱古力,把我吃掉