第一日返m記=]
哈哈..D人好nice呀....我認為我識了一班唔錯的同事哦
可是-w-我怕醜呢!!! 怕生保人哦,,呵呵....
不太多說話.........暫時係嫁咋....希望當熟落後唔好炎我多野講就好啦
唔講出泥我番邊間,-W-唔想比人見到我戴帽-3-