雨~daybook
a_hin
暱稱: 雨'Hin...
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-04-21
1年了
3/4-4/4 肥康生日來...
少許想病-m-
Castiel lam
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 82
今日人氣: 18
累積人氣: 2582
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 7 日  星期四   寒冷


-3-各位入泥cm下好啵... 分類: 未分類

2010....真的不太喜歡,或者是我太享往曾經某段日子.

新一年最唔開心..就係被逼剪髮...仲要係逼人去廁所

自己剪...剪到一岩一忽,==呢家個頭真係唔知似D咩..

頭髮快快長....頭髮快快長....頭髮快快長....

會快快長呢-w- 嘿嘿~~~

玩facebook話新一年最不幸的會是4月...

哈,,,那個月是我生日呢,   ,所以當然不幸啦

年年都冇好野發生...   仲要冇乜人記得,包括family...

連蛋糕都冇食呀.....唉   so bad

我都唔會點期望4月有什麼,   

雖然我最愛4字,常常同我最有關係,令我最幸運的都是4字..

但篇篇4月生日就最不幸.-3-

 

靜待著新的感情呢,   -3-幾時泥?

唔開心...-W-我是草食男...所以等女仔主動=v=

我諗都應該有排等...  -v-冇計啦,我呢+咁樣既頭...唔敢見人

怕醜仔呢!!!

 

差唔多努力溫書lu...會考將近..

我要努力呀-w-......為著.......是但啦,什麼也好,進發..

英文,我一定要戰勝...我愛你呀....你要幫我合格-W-嘿






訪客留言 (返回 a_hin 的日誌)


ShermanCWK 於 2010-01-08 05:31 PM 發表:
*~個頭幾好睇呀~~
*~會考加油呀x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]