2010....真的不太喜歡,或者是我太享往曾經某段日子.
新一年最唔開心..就係被逼剪髮...仲要係逼人去廁所
自己剪...剪到一岩一忽,==呢家個頭真係唔知似D咩..
頭髮快快長....頭髮快快長....頭髮快快長....
會快快長呢-w- 嘿嘿~~~
玩facebook話新一年最不幸的會是4月...
哈,,,那個月是我生日呢, ,所以當然不幸啦
年年都冇好野發生... 仲要冇乜人記得,包括family...
連蛋糕都冇食呀.....唉 so bad
我都唔會點期望4月有什麼,
雖然我最愛4字,常常同我最有關係,令我最幸運的都是4字..
但篇篇4月生日就最不幸.-3-
靜待著新的感情呢, -3-幾時泥?
唔開心...-W-我是草食男...所以等女仔主動=v=
我諗都應該有排等... -v-冇計啦,我呢+咁樣既頭...唔敢見人
怕醜仔呢!!!
差唔多努力溫書lu...會考將近..
我要努力呀-w-......為著.......是但啦,什麼也好,進發..
英文,我一定要戰勝...我愛你呀....你要幫我合格-W-嘿
|