這幾天都好累,好累... 返工,返學..
重覆,重覆... 可以休息的時候,,
自己又覺得難得有時間,,打機,用電腦等等..
真係要慢慢放鬆自己.......再係咁,我真係會支持唔住呢.
沒有愛情的日子,真的不充實...
什麼也悶悶的過...
不過就算有....我也可能冇時間去拍拖等.
又返學又返工...
前兩天聽同事同女友嘈交..
拍拖冇錢真係唔得,,,但係返工就冇時間.
這個真慘呢!! ....現在真的要努力讀書!!
襯我仲有得讀...
-------------------------------------------------------
命運讓你失去的東西 最後一定會還給你的
|