明天開始就入伙...lake sliver啦..-v-
我張床真係成架鐵達尼一樣,,巨型..!!
遲些幫佢影張相...放上泥啦..
我轉左電話號碼呀...朋友們快D save番啦..還是3台的..
係fb到會見到我number嫁啦,,再唔係直接問我啦..
-W- 嘿~