我yesterday 激到我牙媽cry,so我唔可以打,today我成日都自己一個,佢地食完就右出去lar.唉...悶爆.....
一日一歌:但願人長久,THIS係蘇軾懷念在遠方的弟弟而寫的.有好多人唱過,如王菲同鄧麗君,我推介鄧麗君ge.
轉朱閣,低綺戶。照無眠。 不應有恨,何事長向別時圓? 人有悲歡離合,月有陰晴圓缺,此事古難全。 但願人長久,千里共嬋娟。