today得閒上net,冇
野好做,so開左個blog,哈哈!我會把自己d大小事話比大家知(特別係好笑ge)如我記得ge,我都會推介d大家
一向鍾意聽舊歌0既我,如我記得ge,我都會推介d大家一隻舊歌every day
時下既年青年人大部分都覺得呢的歌好老learn,仲好好笑, 但我確實覺得呢的舊歌好好聽. 而且以前既歌星真係唱得好好, 不論係音域, 唱功, 運氣, ..都比依家既歌手好.
本日推介:小鳳姐經典代表作__風的季節
涼風輕輕吹到 悄然進了我衣襟
夏天偷去 聽不見聲音
日子忽忽走過 倍令我有百感生
記掛那一片景象繽紛
隨風輕輕吹到 你步進了我的心
在一息間 改變我一生
付出多少熱誠也沒法去計得真
卻也不需再驚懼 風雨侵
吹啊吹 讓這風吹
抹乾眼眸裡 亮晶的眼淚
吹啊吹 讓這風吹
哀傷通通帶走 管風裡是誰
從風沙初起想到是季節變更
夢中醒卻歲月如飛奔
是否早訂下來你或我也會變心
慨嘆怎麼會 久合 終要分
狂風吹得起勁 朗月也要被敝隱
泛起一片迷蒙塵埃滾
掠走心裡一切美夢 帶去那歡欣
帶去我的愛 只是 獨留恨
當年梅姐就揀左"風的季節"參加第一屆新秀. 佢都係憑住呢首歌入行, 成為0左一代巨星!
|