``★仍會偷窺你網上日記去知道*!'.-]
常未令人滿意
原來是我幼稚
 
 
 
aaaoscar

暱稱: Oscar
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友

                 
  
2006 年 2 月 5 日  星期日 晴天
.

前日夜晚

同kai豪去左7仔踢波

落到去先知佢冇波

踢屎忽...

咁我地2個就跑圈

之後就同個叔叔借左個波黎踢

天黑得好快...

冇幾耐就閃番屋企

琴日

下午去左yoyo屋企玩

有yo姐..亮..衰仔..ida..珊

又係玩無聊幼稚既野

轉樽

轉過幾多次牙..唉......

算啦

之後就有件非常唔愉快既事發生

我地就各散東西

我同亮就去左打籃球

之後衰仔佢地落番黎搵我地

佢同珊又話搞分手

都唔知做乜

唔理佢地啦..

繼續癲左咁上籃@_______@"

之後大家去左何里活買pizza上yo姐屋企食

冇乜點食野...

之後我同衰仔..亮去左打貓

本應係柒東約左我打貓先架

又未番到黎香港\~/

我就同佢地2個去住先

步行過新蒲崗

當時已經11點幾

經過d工業大廈

一個人都冇..

衰仔就係度講"果d野"...

大家都驚驚地

行快d...

終於去到

柒東電話終於黎

就咁...打貓lu..

直到今朝1點

我地先散

我就番左屋企訓覺

好累>"<

刊登時間︰2006-02-05 09:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 2 日  星期四 晴天
日日如是..........

依幾日都係一朝早打機打機打機

食完野再打機打機打機....

成日都冇出過街

3日了

真係覺得自己有D傻

係屋企發臭\~/

又想番學...

想多人D...>O<唔洗成日打機

又唔想番學.....

要咁早起身,,,,,,,,

仲有就黎家長日啦....

都唔知點算

功課又未做哂....

頭髮又未剪...

真係有好多野未做

今日4點幾..

沖左個熱水涼

諗住訓一陣

個頭又未乾

就汁下間房

點知又演變成汁屋-.-"

搞到自己咁忙....................><"

唉,,算啦!O!

依家既我........

都冇心情再理邊個愛妳,,我愛妳,,,不愛你-﹏-"

總知...一切隨緣啦

刊登時間︰2006-02-02 11:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 28 日  星期六 晴天
.

前幾日因為教區聯運會

太早起身+太晚番屋企

所以太支力

無打

彩天終於都係維持第二名

長沙灣天主教

我講過,,,,下屆我地一定會打敗你地架!

今日10點就醒左

我諗應該訓夠

唔想咁懶

就爬左起身,,,,,,,,,,,,,,,,

牙爸一早起左身啦

仲有個大6姨姨

無幾耐牙哥就起埋身

就食早餐

無咩野做

開電腦

打左一陣魔獸之後...

悶悶地..玩左一陣亂...

發覺無人帶升係好辛苦!

又入番魔獸

12點半

食飯,,,,,,,我一路打一路食婆婆整俾我食果d羅白糕

好味丫^^

牙爸無罵我..(平時唔俾我食野打機的)

怪怪咁

食完繼續打

差唔多4點

想玩亂果時

見到msn俾人炸=.="

10幾個人炸埋黎hi我

搵黎搵去都搵唔到你個信息

先記得你番左大6

就無理度d msn

魔獸繼續

電話黎

飯仔叫我去行花市

我覺得唔係好舒服

叫佢玩得開心d

6點食團年飯

一d都唔覺得開心

是是但但食左d野就打機

牙爸又無話我!!

我好驚-.-"打左成日機了

突然又諗起你...

無乜心情

但照play

一抽就抽中柳生宗嚴

俾係網吧既我

一定好勁

但我諗都唔諗就熄左...

唔知點解呢,,,,,,,,,,,

算啦..

 

刊登時間︰2006-01-28 11:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 25 日  星期三 晴天
... 驚訝

今日教區聯運會

6點15分起身

凍到媽媽都唔認得

就拿拿林換3

打俾kai豪

之後就行落去鑽石山搭地鐵

去撞埋威廉

搭搭搭

去到油塘

見到大波∼聰∼肥仔∼kai b禮∼思聰...

仲有好多唔記得

就搭車去柴灣

我同kai豪去左杏花村落車

搭小巴去小西灣(唔想同佢地搭的士)

就去到了

直情係一日悶爆既日子

坐左係度之後

就睇比賽

等食中午!_!仲要派飯∼想行下都唔得

波蘿叫我食薯片

係咁食-.-”都傻架

食到我喉嚨好痛

>o<”

之後下午太陽出來了

哂到丫媽都唔認得

又熱/∼\

好在有d女子比賽

睇番夠本@_@”(ps其實我唔係d咁既人黎)

之後5點就搭地鐵番黎lu

kai豪條頸巾係咁”脫毛”XD

成身係@_@”

之後就番左屋企LU

好累丫

同柒東打左局WC3∼

依家就訓LU/∼\

明天要再去∼真可悲

刊登時間︰2006-01-25 09:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 1 月 22 日  星期日 晴天
太累了..太累了......不再飛天遁地

琴晚柒東打黎叫我去打貓

本來推左佢

點知kai漳又去

又求我...

我就問下

點知又俾我去

咁我就去左打貓lu-.-"

打到今朝12點

各自各歸家

下午2時

去九龍灣練波

仲未訓既我就傻下傻下衝左出去

練左好耐?唔記得了

練完電話響

去牙姨屋企食飯

就衝丫...去到鳳禮

.........到依家都未訓............

好想訓丫........>o<"

刊登時間︰2006-01-22 07:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]