| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 2 月 5 日 星期日 |
 | |
| . |
前日夜晚
同kai豪去左7仔踢波
落到去先知佢冇波
踢屎忽...
咁我地2個就跑圈
之後就同個叔叔借左個波黎踢
天黑得好快...
冇幾耐就閃番屋企
琴日
下午去左yoyo屋企玩
有yo姐..亮..衰仔..ida..珊
又係玩無聊幼稚既野
轉樽
轉過幾多次牙..唉......
算啦
之後就有件非常唔愉快既事發生
我地就各散東西
我同亮就去左打籃球
之後衰仔佢地落番黎搵我地
佢同珊又話搞分手
都唔知做乜
唔理佢地啦..
繼續癲左咁上籃@_______@"
之後大家去左何里活買pizza上yo姐屋企食
冇乜點食野...
之後我同衰仔..亮去左打貓
本應係柒東約左我打貓先架
又未番到黎香港\~/
我就同佢地2個去住先
步行過新蒲崗
當時已經11點幾
經過d工業大廈
一個人都冇..
衰仔就係度講"果d野"...
大家都驚驚地
行快d...
終於去到
柒東電話終於黎
就咁...打貓lu..
直到今朝1點
我地先散
我就番左屋企訓覺
好累>"<
|
| 刊登時間︰2006-02-05 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 2 日 星期四 |
 | |
| 日日如是.......... |
依幾日都係一朝早打機打機打機
食完野再打機打機打機....
成日都冇出過街
3日了
真係覺得自己有D傻
係屋企發臭\~/
又想番學...
想多人D...>O<唔洗成日打機
又唔想番學.....
要咁早起身,,,,,,,,
仲有就黎家長日啦....
都唔知點算
功課又未做哂....
頭髮又未剪...
真係有好多野未做
今日4點幾..
沖左個熱水涼
諗住訓一陣
個頭又未乾
就汁下間房
點知又演變成汁屋-.-"
搞到自己咁忙....................><"
唉,,算啦!O!
依家既我........
都冇心情再理邊個愛妳,,我愛妳,,,不愛你-﹏-"
總知...一切隨緣啦 |
| 刊登時間︰2006-02-02 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 28 日 星期六 |
 | |
| . |
前幾日因為教區聯運會
太早起身+太晚番屋企
所以太支力
無打
彩天終於都係維持第二名
長沙灣天主教
我講過,,,,下屆我地一定會打敗你地架!
今日10點就醒左
我諗應該訓夠
唔想咁懶
就爬左起身,,,,,,,,,,,,,,,,
牙爸一早起左身啦
仲有個大6姨姨
無幾耐牙哥就起埋身
就食早餐
無咩野做
開電腦
打左一陣魔獸之後...
悶悶地..玩左一陣亂...
發覺無人帶升係好辛苦!
又入番魔獸
12點半
食飯,,,,,,,我一路打一路食婆婆整俾我食果d羅白糕
好味丫^^
牙爸無罵我..(平時唔俾我食野打機的)
怪怪咁
食完繼續打
差唔多4點
想玩亂果時
見到msn俾人炸=.="
10幾個人炸埋黎hi我
搵黎搵去都搵唔到你個信息
先記得你番左大6
就無理度d msn
魔獸繼續
電話黎
飯仔叫我去行花市
我覺得唔係好舒服
叫佢玩得開心d
6點食團年飯
一d都唔覺得開心
是是但但食左d野就打機
牙爸又無話我!!
我好驚-.-"打左成日機了
突然又諗起你...
無乜心情
但照play
一抽就抽中柳生宗嚴
俾係網吧既我
一定好勁
但我諗都唔諗就熄左...
唔知點解呢,,,,,,,,,,,
算啦..
|
| 刊登時間︰2006-01-28 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 25 日 星期三 |
 | |
...  |
今日教區聯運會
6點15分起身
凍到媽媽都唔認得
就拿拿林換3
打俾kai豪
之後就行落去鑽石山搭地鐵
去撞埋威廉
搭搭搭
去到油塘
見到大波∼聰∼肥仔∼kai b禮∼思聰...
仲有好多唔記得
就搭車去柴灣
我同kai豪去左杏花村落車
搭小巴去小西灣(唔想同佢地搭的士)
就去到了
直情係一日悶爆既日子
坐左係度之後
就睇比賽
等食中午!_!仲要派飯∼想行下都唔得
波蘿叫我食薯片
係咁食-.-”都傻架
食到我喉嚨好痛
>o<”
之後下午太陽出來了
哂到丫媽都唔認得
又熱/∼\
好在有d女子比賽
睇番夠本@_@”(ps其實我唔係d咁既人黎)
之後5點就搭地鐵番黎lu
kai豪條頸巾係咁”脫毛”XD
成身係@_@”
之後就番左屋企LU
好累丫
同柒東打左局WC3∼
依家就訓LU/∼\
明天要再去∼真可悲 |
| 刊登時間︰2006-01-25 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 22 日 星期日 |
 | |
| 太累了..太累了......不再飛天遁地 |
琴晚柒東打黎叫我去打貓
本來推左佢
點知kai漳又去
又求我...
我就問下
點知又俾我去
咁我就去左打貓lu-.-"
打到今朝12點
各自各歸家
下午2時
去九龍灣練波
仲未訓既我就傻下傻下衝左出去
練左好耐?唔記得了
練完電話響
去牙姨屋企食飯
就衝丫...去到鳳禮
.........到依家都未訓............
好想訓丫........>o<" |
| 刊登時間︰2006-01-22 07:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 27 | » |


|