| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-04-27 |
分類: 未分類 |
今日同d同學去左唱k-3333-" 由1點8唱到4點!我地之前有人叫左房 所以都係包埋午餐、3333、 我地叫餐得5分鍾俾我地揀 我地就是旦揀左8個餐-3333-"" 之後唱歌v3333v""...又食又唱-v-"" 食下食下又唔食3v3"係到唱歌"" 最後,v,"我地唱單身旅行’v ’ 出門口個下"w"有人唱[[[到處飛,x,自己飛出去....]]] 之後..,,,又有個人話..>>>係就快d飛......
(閱讀全文)
|
發表時間:2009-04-27 07:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-04-26 |
分類: 未分類 |
今日一樣咁悶=W= 無咩野做a w a"" 聽日又好似同d朋友去唱k=w= 都唔知有邊d人去=__="" 唉...又係無聊地過了一天呢!w! |
發表時間:2009-04-26 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-01-30 |
分類: 未分類 |
上次,睇完波兒啦唔錯,唔錯...e+好想睇超級零零狗同埋馬利與我>~<好似好好睇咁~~無野講........ |
發表時間:2009-01-30 11:06 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 14 | »
|
|