| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-01-09 |
分類: 心情日記 |

崖上的波兒好想快d睇.... 但係考緊試-...- 只好22號同同班同學去睇... 全女班一齊進攻葵芳睇波兒.. ^____^哈哈!! |
發表時間:2009-01-09 09:38 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-01-05 |
分類: 心情日記 |
唉...下個星期2要考試啦>w< e加個數學代課牙sir都唔知佢交緊咩... 又話咩一元一次方-..-” 令到我同我果班好多人都唔識.... 我地個班主任又要我地留低..佢再教... 由今日到下星期1..鳴鳴 不過考試考10日... 中1考8日... 姐係話我地中1 22號開始放新年啦...哈哈 好啦...講到e......
(閱讀全文) |
發表時間:2009-01-05 06:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 14 | »
|
|