| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 26 日 星期二  |
無聊中...  |
分類: 未分類 |
今日無咩野發生...
不余等我講番琴日D野啦!!
係琴日我間學校舉行左一場足球比賽
1B班(我個班)vs2B班
過程勁激烈>3<(幾激烈就唔講啦)...
而最後就2:1完場...
當然係我個班羸啦@.@
都係多得黎耀德!!
亦都好多謝2B既一個球員
唔係多得佢個球烏龍球...
我地就唔會羸!!
呵呵~多謝灑你呀!!

|
|
|
丁偉峰 於 2008-03-22 04:21 PM 發表:
你好,我係丁偉峰
|
|
|
唔 知 如 果 妳 地 輸 左 啲 話,,會 點 呢,,!??‵ 咔咔,,!-v-
|
|
|
路過.. 你個blog ho 令呀;;; 希望你可以幫我cm番
|
|
|
leosze 於 2008-02-28 07:12 AM 發表:
cm黎啦...^3^"
|
網主回覆
thx your cm>3< Posted at 2008-03-04 10:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~thx~Wai~ Posted at 2008-03-04 10:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|