| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 13 日 星期四 |
 | |
13/10`` |
返到去一開波就音樂..係到叫人出去拍鼓=3=//
跟住數學/口\..地理上左去..無聊得很
之後又I.S X2//聽左一堂書..食完飯又係到玩=V=
今次褔頭.NING同肥軒都有份一齊玩..肥軒無啦啦壓落黎..手指超痛
之後ENG X2 TOO..作文..又係齋TALK=33=
中文堂上左陣落左去睇書..好無聊= =//放學係下面周圍行..4點幾返到黎
去左拎眼鏡@@...........................................................................
|
打既時間*0*︰2005-10-13 06:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|