| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 10 月 19 日 星期三 |
 | |
DAY4 |
起身..攪掂晒D野就出門口@@..第一堂佛學..又係荷馬..悶死/3\
跟住地理.數學//唔知點解今日D數識計@V@
小完息I.S X2..派左小測..14分.*0*..做實驗//過得好快
比SHADOW笑死..XD //落堂.落返去食飯
食完成班上左去圖書館..上左一陣 我.LING.彭.黃俊偉冇借書就偷走左=V=
跟住LING去背書..我上返去溫書=3=//跟住中文堂..去左MMLC錄音
ENG..落去音樂室做LISTENING/`又見到裘錦銘..係到亂叫..DIU=/\=
返上去..中史//係到抄D字落手到*V* 放學..係返到默書
同梁鐘座..都唔提我既佢T口T" 跟住4點幾走得..落左樓下.
食左佢地好多粒魚蛋..好正*V* 之後D男仔係到用D可樂同水係到互倒
見到都核突=口=
返到去同左好多人CHAT..打字打到隻手好支力=333=
|
打既時間*0*︰2005-10-19 09:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|