| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 14 日 星期五 |
 | |
蛋糕*V* |
第一堂I.S//冇人聽佢講野XD..MATHS派返果個小測
有38分..冇抄人GA!!XD" 上埋EPA小息同LING一齊帶住眼鏡落去*V*
傾左陣就上返去..中文//ENG MISS冇返..
食完飯落到去都係睇波吧@@..之後裘錦銘拎左我副眼鏡黎帶
多麼可愛XDDDD`*
上到去..玩左陣//上堂*V*.. 普話.:成日係到默果D= =
佛學..訓了/`跟住又EPA..好尊心@V@
放學去左家政室整蛋糕,,都幾好食XD..5點幾落返去..D人都走得7788
返到屋企食埋D蛋糕..好味牙@V@
|
打既時間*0*︰2005-10-14 07:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|