| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2005 年 7 月 30 日 星期六 |
 | |
海洋公園.. |
今朝肥仔打黎叫我起身跟住就叮野食
之後就落7仔LU..去到鈴.肥仔都係到...等果果XX傑等左幾耐牙T^T
第一眼見到佢我以為佢係女人黎TIM

上車入小童LA..係到問我幾多歲WO..好彩我醒目答佢姐/\3/\
係車到一路都好大雨@@..搭的上去都有落
去到仲話咩覽車停左..不過算NA..照入場..去左玩下水禮先
好玩牙不過濕晒..玩左2次../\/\
THEN去左次所換衫..跟住就搭覽車上山LU.
上到去玩左好多野都唔洗點排隊..排一陣就玩到NA
玩左滑浪飛船先..沖落黎果下好大離心力@@.跟住太空摩天輪..落返黎果時暈暈地==..
海渡船離心力都好大..嚇死==..跟住飛天千秋..一度落雨一路玩
D水入晒落隻眼到T^T跟住去食M記..過左陣親覽車開返就落山玩LU,
落到去左玩動感影院..跟住去果個3D唔知咩..無LALA又落好大雨@@
過左陣去玩木馬..過多陣就走LU..格巴士好死凍@V@
返到黎去左大快活買完外賣返屋企沖涼食野睇電視NA..
|
打既時間*0*︰2005-07-30 11:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|