2007 年 1 月 18 日 星期四
好內好內
好內都冇打日記啦~~
琪實今日上黎係因為...改板既日子到啦!!
第一就要改閃字啦,,
之後就改背景啦...
haha
改完,,,
就去左打機呀^^
呵呵
刊登時間︰2007-01-19 06:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]