| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 6 日 星期三  |
傻仔...話緊你呀...唔好兩頭望...  |
分類: 未分類 |
今朝...番到學校...
就好似我估到咁...一早就有人係到嘈啦~~
''點解你要俾D記錄呀xxx"...又係自己話要俾人評理既...
我俾佢一個姐~~你就咁大反應...咁如果俾多D人睇...咁你會點呀@@
"我無野好講..."成日出現既說話...
"我唔串你,係因為俾面你..."下...你中2串關面咩事...
有D人咪就係無野做囉...
咋咋咋...每次聽到個咋字...都好想笑(唔知點解)...
算啦~~上堂一路平靜...
有D人好無聊呀~~個人恩怨就叫其他人唔好採佢...
how old呀~~
我話打機俾叫fiona,,,無話番學可以叫呀~~
有人自作聰明...無可否認....佢係聰明...
樂意...唔=中意...
算啦..都係唔好打咁多野啦...遲D又有D聰明人念D聰明野架啦...88
絕交 ...哈哈哈(唔好係我個blog到打粗口...唔該哂...見一句del.一句)
|
|
|
樂 於 2007-06-09 08:27 AM 發表:
呀fiona大佬..之前又話自己唔係偷偷地...依家又應左自己係..
之前又話send俾人話評理...但係依家我叫你返學校...你又唔肯..話冇時間..
我知道你交流好廣闊..係個大忙人..成日都好唔得閒..原來一個大忙人都可以係百忙之中抽空同肥明玩1520...輸左仲要做掌上壓..
你夠膽話你冇整到林啟權隻手紅曬..洗唔洗叫佢講番曬成件事出黎呀..不如等我講小小先啦..你lunch冇啦啦插隊..想叫林啟權幫你買d野...但係佢唔肯幫你買..
但係2a唔知邊個叫佢買...佢就幫..咁就擺明人地僧你啦..
但係你返到課室..仲用你掛係鎖匙到個條旦公黎彈佢..佢話好痛..你仲有彈多一次..咁唔該咁樣唔叫好cheap..
如果你呢個大忙人可以同我地班d人搵林啟權評下理law..你諗你逼佢d野..10隻手指都數唔曬..如果你真係覺得我好cheap..你就繼續當住先啦下..
「如果人地要你做D你唔想做既野...可以逼到你咩~~」你自己打出黎既...
如果人地係唔僧你既...我可以逼到佢僧你咩..人人僧你都有個原因嫁..你又係度屈我話我叫佢地唔好同你玩...
如果你唔想係個blog度嘈...考完試msn先傾law..
|
網主回覆
唔想同你嘈呀ma...咁你話偷偷地呀~咁你話係咪當係囉...又想點呀~~
哦哦哦~~果時係放學呀~~我先同肥明玩~~
重有,我睇你唔會左啦...我整到仍隻手紅哂唔係為左佢唔肯幫我買野...+上佢都無幫2a買野...咁你唔知呢件事就唔好亂講~~
番到101,本來同肥明玩玩下~~念住叫佢玩..佢話唔玩要做maths~~咁咪唔搵佢玩囉~~then呀思春走黎叫我彈佢玩下...佢話唔會有野...咁我平時見你地彈都無野..咪彈左佢一次囉~~你要記得係一次,(就係果次整到佢紅左)佢話好痛,我就無再彈佢...+上我有say到sor~~呢件事有幾個人係到做證...唔好屈得就屈...
根本唔係''當''係事實...
「如果人地要你做D你唔想做既野...可以逼到你咩~~」係我自己打出黎既...
但都唔可以話你無叫wor~~佢地同我講既~~唔通你無叫過﹖﹖﹖(有人證..但唔方便公開)
我係唔想係個blog到嘈~~但你中2,我都無計...考完試msn先傾law...點傾呀...我又無你msn... Posted at 2007-06-09 11:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
路過 於 2007-06-08 08:56 PM 發表:
|
網主回覆
嗯嗯...呢位同學唔怕既...請用番真名or用一D字令人知道你係邊個~~重有...我知你好有禮貌..但請你唔好翁同學前翁同學後..唔該... Posted at 2007-06-08 09:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
路過 於 2007-06-08 08:55 PM 發表:
翁同學...夠了
我想澄清 :冇人叫人唔同你講野.唔同你玩..事實係有人自己話:xxxxxxxxx
唔方便講!
就算你話e d 係咪既feel ..咁都算 希望你唔好逃避現實
|
網主回覆
呢位路過既同學,我念...你都夠啦...呢D唔止係我個feel~~重係事實....有人同我講既~~佢話:呀邊個邊個叫佢唔好咩咩咩,佢話佢怕佢都會俾咩咩咩~~果位同學叫咩我就唔方便講佢既名... Posted at 2007-06-08 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
樂 於 2007-06-08 07:46 PM 發表:
fiona..其實我都幾欣賞你嫁..無論邊個留言..你都會回覆..
但係唔該你回覆個陣時唔該回得對題一d呀唔該..
你咁樣都唔叫偷偷地...咁點樣先叫呀..你估唔係呀柱同我講..我會知咩..仲有...你send完出去仲同佢講話「唔好話俾人知話我send過呢d野俾你...」原來咁樣叫評理..唔叫偷偷地..既然你咁想評理..返學校大把時間呀..慢慢評law..
仲有呀...我真係覺得你好冇face..你依家當林啟權係邊個呀..你成日當佢呀4..
你要佢做個d佢一定肯做呀?..就好似今日...你叫林啟權同你去做唔知咩野..
跟住佢唔肯..你就整到人地隻手紅曬..你估你真係大佬咩..你叫人地就一定肯..
好心你唔好咁cheap啦..你估人地唔僧你咩??..
|
網主回覆
哦...我係咪要多謝你呀~~
下...咁如果你係覺得咁樣係偷偷地既...咁我係到say sor囉(唔想再嘈呢樣野)...但係我無同佢講D關於你既野先...我都係叫佢睇姐...佢點睇,係佢既念想啦...哦~~返學校大把時間...你咁講咩意思﹖﹖姐係你好得閒﹖﹖我就唔得閒啦~~就算真係要評理~~ok~~搵人影左張野出黎囉~~俾人一齊睇囉..你中2既話...
我當林啟權係邊個﹖我當佢係呀4﹖你知唔知我叫佢做咩呀...唔知就唔好亂講野..我整到佢隻手紅曬﹖係有呀...但我都有講sor wor...~~你自己問下人囉...佢唔想做既野..我問多佢幾次..佢唔肯我都無叫佢啦...唔好亂講...重有...如果人地要你做D你唔想做既野...可以逼到你咩~~
你估你好好咩~~你係得既,就唔洗做咁多少動作啦係咪呀...cheap﹖咁我念你重cheap囉...叫D人唔好同我講野,玩...咁都算啦~~你唔好話無呀...有人同我講呀~~
無人講過我估我自己真係大佬呀~~係你自己念姐~~人地憎唔憎我...好似唔關你事架可...
重有...(我唔係好想同你嘈...但係你依依不舍咁係到追住我黎嘈...我都唔會左你...但係我真係唔想嘈呢...嘈黎嘈去都係嘈果D野...) Posted at 2007-06-08 07:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
全.! 於 2007-06-07 07:50 PM 發表:
到估到你會封架啦.!
你都係驚人地睇到你dx既野姐.!
我地明白既.!
|
網主回覆
我係咪要話你好醒呀...估到會封...我都係驚人地睇到我dx既野姐﹖﹖我封係因為要轉skin...+上...blog唔係用黎嘈既...但係你都要自作聰明話我驚人地睇到我dx既野姐既話...你中2點講就點講啦...還點我做咩~~你都會唱開去架啦~~咁中2唱...唱囉~~~(我洗唔洗為左D咁少既事而做D咁既野呀...如果係咁...我重洗打blog既...打一次...嘈一次就封一個...咁無聊- -) Posted at 2007-06-07 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
樂 於 2007-06-07 06:17 PM 發表:
fiona..我真係愈黎愈覺得你on9law..d野你可以打橫黎講既..
你send d記錄俾呀柱..又係度屈我話「又係自己話要俾人評理既...」..
喂..大佬fi呀...評理唔係大家坐埋一齊評嫁咩..
但係你係偷偷地咁send俾人..仲同呀柱講唔好話俾人聽我send過呢d野俾你..
哦...原來咁樣就叫評理..
「下...你中2串關面咩事...」..我就唔信串唔關面事law..可能對於你咁厚面皮既人黎講可能真係唔係幾關事既..例如..我串到你冇聲出..咁你唔通好有面呀..
...(重有...睇今朝早你好似錯解左以笑遮醜既意思...你念清楚D先好...唔好人講你又講...)..個陣時我係話你打機俾我地嗌你做fiona..係以笑遮醜..唔通你個陣時唔知算唔算係以笑遮醜呢..如果你又話我屈你..你可以問下當時在場既人..
|
網主回覆
唔好打粗口唔該...我唔係偷偷地...個日都話你地唔知邊個+左我去...我以為你要評理呀ma..咁咪俾佢囉...俾左佢...我又無講到D咩...我only叫佢自己睇...
下...你地打機果時話不如叫呀fi,重好聽呀ma...你念下...fion都話有得=肥安...呀fi都幾好聽啦...now差唔多全班都有叫呀fi架啦...我先話無所為姐...(重有:果時係因為你地黎叫我去玩,我先開心...)但now叫叫下又叫番fiona...你要叫就叫...唔好再係個blog到打粗口!!!!! Posted at 2007-06-07 06:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
點牙牙fi,我尼留cm比你喇,,不過真係唔好意思喇,,一尼就留d咁ge野比你~
我都唔知架,,,不過都係一句::睇唔過眼姐~
|
網主回覆
咁我係咪要好多謝你個cm呀~~不過呢~~你下次上黎就登入左先黎啦~~你個blog...咁似呀寬既fd既@@ Posted at 2007-06-07 06:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
冇牙,,,睇唔過眼姐..反fi之人~乜咁快就唔記得na???
睇尼你有老人痴呆定喇,,,番e院睇你個e生啦!!!
|
網主回覆
哈哈~~~你上都黎...天變囉~~其實果日呀kory姐姐都同我講係你架啦~~我唔信佢姐...哈哈 Posted at 2007-06-07 06:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙on*fifi~ 於 2007-06-07 05:51 PM 發表:
好心你啦,,,人哋都已經比個面你架啦..
你都仲係要咁唔知醜ge,,仲叫第二個尼寸我?你乜料牙你~
算啦算啦...慳d啦你,,係度懶有風度...作嘔!!!
|
網主回覆
哦哦~~人地比面我...好似唔關你事架wor...我叫人串你...無野呀ma...我幾時有叫人串你...唔好係到作野好wor.... Posted at 2007-06-07 05:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
全.! 於 2007-06-06 08:40 PM 發表:
打錯字..係"唔次次都話我串你"..講到自己冇錯咁.!
...你做過咩.你心里有數
|
網主回覆
我都無講過自己無錯...都係你自己覺得姐... Posted at 2007-06-07 05:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|