|
|
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
訓完再訓.3.  |
`★分類: 雜錦` |
今朝7點訓左.
11點幾起身.
玩電腦玩到2點幾.
玩玩下電腦.
賴粉問我拎手機no.
打比我問我出唔出街.
我話要等肥寶1齊出.
但係肥寶未起身.
咪等佢起身囉.
等到4點幾又訓左-v-
訓到6-7點到起身;o
就咁就放左賴粉飛機v3v
大家姐返左黎.
係度玩佢部NDS.
玩到9點幾同佢落街買野.
之返佢飛的返興東.
我就行返屋企.
樓下姐. 唔遠既-v-
咁就過左poka既1日啦-,-
掰掰;)
|
| ♥出爐時間:2009-08-09 10:45 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2009 年 8 月 8 日 星期六  |
nothing;]  |
`★分類: aBoUt Me;] |
冇出街. 係屋企h3a. -------------------------------------------------------- 到底你係咪真係冇. 我唔知. 我只知我爰你. 1直都係 |
| ♥出爐時間:2009-08-08 10:43 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 147 | »
|
|