|
|
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
黑仔';(  |
`★分類: sChOoL''x] |
今日早左出門口.
不過都搭8先到地鐵站.
之後係cw地鐵站hea左陣.
就沖返學校.
好彩冇遲到.
之後去左口令員training.
好煩.
好彩冇抽到我做示範姐.
之後返上課室.
miss問我做乜遲上課室?
有病-.-
仲要問.
腦有問題-,-?
之後開始上堂.
返學等放學.
放學飲可樂-,-
好低能-0-"
中文堂.
牙sir比上句我地.
自己返去上網搵之後果句.
好好笑.
又話自己唔gag.
偏偏成日係度搞gag-,-
最鐘意小息.
冇人管住哂.
同埋可以同佢玩.
不過都唔算玩既.
哈哈;o
放學果時.
比d 醬油搞到條裙烏糟哂.
真係"點搵"你牙.
之後問肥寶借左件冷衫遮住.
熱到死.
條你冇毛牙.
之後返左屋企.
攞去洗.
訓左陣.
執埋個書包就打qz啦.
聽日打啦.
掰掰;p
---------------------------------------------------------------------------
3個都唔鐘意既.
咪好囉.
咁煩做乜牙?
可能真係放唔低啦t3t
見到你同妹子玩都好唔鐘意.
點解次次都要同姊妹鐘意同1個人?
|
| ♥出爐時間:2009-09-08 01:13 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2009 年 9 月 6 日 星期日  |
| 2009-09-06 |
`★分類: 未分類 |
2日都冇出街. 係屋企hea. 晏D落街買簿. 煩到死v3v. giv3 m3 cm;p |
| ♥出爐時間:2009-09-06 03:12 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 147 | »
|
|