table{filter:Alpha(Opacity=50)}
-    ★流星假使比哭聲心軟 我笑著去許愿 如果等到的只得幽怨 也是我心愿(!)
aaroneverluv
暱稱: `♥sim2ت
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
每月文章
文章分類
全部 (294)
aBoUt Me;] (59)
雜錦` (155)
fD:D (39)
HoMe*~] (2)
sChOoL''x] (16)
未分類 (23)
2009 年 9 月 8 日  星期二   晴天


黑仔';( 不滿 `★分類: sChOoL''x]

今日早左出門口.

不過都搭8先到地鐵站.

之後係cw地鐵站hea左陣.

就沖返學校.

好彩冇遲到.

之後去左口令員training.

好煩.

好彩冇抽到我做示範姐.

之後返上課室.

miss問我做乜遲上課室?

有病-.-

仲要問.

腦有問題-,-?

之後開始上堂.

返學等放學.

放學飲可樂-,-

好低能-0-"

中文堂.

牙sir比上句我地.

自己返去上網搵之後果句.

好好笑.

又話自己唔gag.

偏偏成日係度搞gag-,-

最鐘意小息.

冇人管住哂.

同埋可以同佢玩.

不過都唔算玩既.

哈哈;o

放學果時.

比d 醬油搞到條裙烏糟哂.

真係"點搵"你牙.

之後問肥寶借左件冷衫遮住.

熱到死.

條你冇毛牙.

之後返左屋企.

攞去洗.

訓左陣.

執埋個書包就打qz啦.

聽日打啦.

掰掰;p

---------------------------------------------------------------------------

3個都唔鐘意既.

咪好囉.

咁煩做乜牙?

可能真係放唔低啦t3t

見到你同妹子玩都好唔鐘意.

點解次次都要同姊妹鐘意同1個人?

♥出爐時間:2009-09-08 01:13 AM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


2009-09-06 `★分類: 未分類

2日都冇出街.

係屋企hea.

晏D落街買簿.

煩到死v3v.

giv3 m3 cm;p

♥出爐時間:2009-09-06 03:12 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


日誌統計
文章總數: 294
留言總數: 2425
今日人氣: 25
累積人氣: 9880
最新文章
my dear wunwun:*)
:*)
:(
:)
singing contest:D
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客