|
|
2009 年 8 月 21 日 星期五  |
| 2009-08-21 |
`★分類: 雜錦` |
今日訓到7點幾起左身.
係夜晚7點幾.
之後同牙ma落街買野-,-
冇出街.
好無聊;o
冇乜野做.
又唔眼訓.
唉..
掰掰啦.
c0mm3n+.plz;)
|
| ♥出爐時間:2009-08-21 10:21 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2009 年 8 月 20 日 星期四  |
haloiP  |
`★分類: 雜錦` |
3日冇打qz啦. 因為我3日冇掂過部機. 2日前D野都唔記得哂-,- 所以打我記得果D啦.
18/8
2日冇訓到.
 ......
(閱讀全文)
|
| ♥出爐時間:2009-08-20 04:28 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 147 | »
|
|