|
|
0.0  |
`★分類: sChOoL''x] |
前兩日都冇用過電腦.
所以打唔到qz.;p
真係s0r啦各位.
所以而家打返.
----------------------------------------------------------------
覺得教我地班既老師都好似好惡咁.
係大部份-,-
李sir真衰.
冇堂上都比功課.
好彩好易做姐.
聽日再打啦.
cmplz;p
|
| ♥出爐時間:2009-09-05 01:29 AM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
開學啦;p  |
`★分類: sChOoL''x] |
今日開學啦;p 8點先出門口. 不過都冇遲到. 我地係地鐵地等到搭半先行返學校. 咁都唔遲到. 勁;) 等唔到肥寶. 因為佢遲左好耐先黎到. 返到學校比佢鳩屌0.0 kaka.. 係禮堂坐左勁耐......
(閱讀全文)
|
| ♥出爐時間:2009-09-01 11:41 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 147 | »
|
|