|
|
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
街去..  |
`★分類: fD:D |
3/10
中秋正日;p
夜晚7點幾去左搵陳茵果D.
之後過左藍灣搵賴粉.
煲蠟+煲煙;)
好好玩.
之後去左側公搵潛水果D.
坐左陣去左海傍等牙詩返黎.
等到悶- -"
之後去左7仔買野食.
之後返左海傍搵人.
比龜兇囉- -" 咩事牙.
都汗溝溝既.
之後hea到730am返屋企;p
完了.
留cm. plz(!)
|
| ♥出爐時間:2009-10-04 09:06 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 147 | »
|
|