|
|
2009 年 10 月 11 日 星期日  |
^__________________________________^  |
`★分類: 未分類 |
Last day拉.
最衰星期一要返學.
如果吾系可以出街玩通頂v3v
下年6粒糖痴豆會1齊同我慶祝生日嫁拉.
缺一不可喔(!)
有驚喜有驚喜(k)
好心急. 想快D知道牙.
個心跳得好快唷.
期待中........
生日拉.
留多D cm當生日禮物得吾得(?)
|
| ♥出爐時間:2009-10-11 04:40 AM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2009 年 10 月 10 日 星期六  |
| 2009-10-10 |
`★分類: 雜錦` |
生日倒數2天 拖肥入半年. 佢sd sms同我講果陣差D喊v3v 不過上緊堂. 吾想比人睇到. 勁吾想佢入囉. 多珍惜都會走 無奈人善變
多舍不得放手 也只有接受 不甘心都要走 無奈留住你
到最後換來是 白費心機 唉.. 放心吧. 我會等你的......
(閱讀全文)
|
| ♥出爐時間:2009-10-10 11:04 AM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 147 | »
|
|