|
|
2009 年 9 月 15 日 星期二  |
8號風球-,-  |
`★分類: 雜錦` |
停課..
唔洗返.
好悶@@
突然想佢唔好停課.
好想返學見Mr.某;(
訓到2點幾起身.
今日成家D人.
心情好似好差咁.
個個系到發火.
怕怕添0.0
哈哈..
鐘意既就留CM啦.
唔逼你地啦.
廢事比人告-,-
|
| ♥出爐時間:2009-09-15 10:35 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2009 年 9 月 14 日 星期一  |
好大風-,-  |
`★分類: 雜錦` |
今日返學好悶. 上堂上堂上堂上堂-,- 悶到西咁. 小息完果時. 死人聰聰無啦啦1腳踢系度門度. 我又咁岩想開門. 嚇撚到我死. 即刻條死佢0.0 呵呵;p 放學大風到死. 系學校又冇野做......
(閱讀全文)
|
| ♥出爐時間:2009-09-14 10:36 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 147 | »
|
|