table{filter:Alpha(Opacity=50)}
-    ★流星假使比哭聲心軟 我笑著去許愿 如果等到的只得幽怨 也是我心愿(!)
aaroneverluv
暱稱: `♥sim2ت
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
每月文章
文章分類
全部 (294)
aBoUt Me;] (59)
雜錦` (155)
fD:D (39)
HoMe*~] (2)
sChOoL''x] (16)
未分類 (23)
2008 年 12 月 2 日  星期二   晴天


放左人飛機囉... SoR>3<" 鬱悶 `★分類: fD:D

今日放左人地2次飛機牙...

拖肥生日喔"
本身應承左佢去石澳玩...
點知...
我冇去到喔"
因為我覺得好凍
SoR...  拖肥..

之後..
放學果時...
我約左明明佢地打波..
之後..
我見屋企冇人打機...
所以..
去左打機..
冇去同佢地去打波...
又冇佢地電話...
打唔到比佢地同佢地講..
"我唔去啦"  -.-
就咁又放左2個人飛機...
希望佢地唔好嬲啦...

聽日...
6運會喔"
要5:30起身...
又要同我家姐搶廁所用...
唉"
仲要7點4去cw地鐡站等拖肥..
同佢一齊去小西..
希望我又唔會甩佢底啦...
祝我好運...
8bi>3<"

♥出爐時間:2008-12-02 11:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


2008 年 12 月 1 日  星期一   晴天


今日去玩左成日喔" 愉快 `★分類: fD:D

今日只係考一科咋...
所以好早放牙..
我同賢佢地成班去左玩...

去漁公,,六樓,,籃球場
去打波同食野...
可惜我帶得少d錢...
如果唔係我就唔洗..
返屋企食完野先再出黎..

上左六樓之後...
打左一陣.......

(閱讀全文)

♥出爐時間:2008-12-01 09:47 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


日誌統計
文章總數: 294
留言總數: 2425
今日人氣: 0
累積人氣: 9920
最新文章
my dear wunwun:*)
:*)
:(
:)
singing contest:D
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客