|
|
2008 年 12 月 2 日 星期二  |
放左人飛機囉... SoR>3<"  |
`★分類: fD:D |
今日放左人地2次飛機牙...
拖肥生日喔"
本身應承左佢去石澳玩...
點知...
我冇去到喔"
因為我覺得好凍
SoR... 拖肥..
之後..
放學果時...
我約左明明佢地打波..
之後..
我見屋企冇人打機...
所以..
去左打機..
冇去同佢地去打波...
又冇佢地電話...
打唔到比佢地同佢地講..
"我唔去啦" -.-
就咁又放左2個人飛機...
希望佢地唔好嬲啦...
聽日...
6運會喔"
要5:30起身...
又要同我家姐搶廁所用...
唉"
仲要7點4去cw地鐡站等拖肥..
同佢一齊去小西..
希望我又唔會甩佢底啦...
祝我好運...
8bi>3<"
|
| ♥出爐時間:2008-12-02 11:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2008 年 12 月 1 日 星期一  |
今日去玩左成日喔"  |
`★分類: fD:D |
今日只係考一科咋... 所以好早放牙..
我同賢佢地成班去左玩...
去漁公,,六樓,,籃球場
去打波同食野...
可惜我帶得少d錢...
如果唔係我就唔洗..
返屋企食完野先再出黎.. 上左六樓之後...
打左一陣.......
(閱讀全文)
|
| ♥出爐時間:2008-12-01 09:47 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | »
|
|