|
|
2008 年 11 月 27 日 星期四  |
賴粉要轉校牙...  |
`★分類: fD:D |
今日可以算係我人生..
最多黑仔野既一日..
發生左一件勁唔開心既事..
賴粉話佢牙媽要佢轉校..
我地聽到之後係度喊,,
之前玩緊既心情未哂..
個個都沉默..
臭佩仲喊得好勁..
總之好唔開心la..
呢d野唔想打咁多..
知呢單我覺得嚴重既就得..
聽日再打..
8bi囉..
|
| ♥出爐時間:2008-11-27 09:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2008 年 11 月 26 日 星期三  |
2008-11-26  |
`★分類: fD:D |
今日,,
沖涼果時,,
我係度諗,, 如果有一日,,
牙賢死左,,
咁我點算,,
我咪冇左個人生目標..
我諗..
我會一直過住d冇哂人生意義既日子..
如果唔係咁..
就對住一個成世冇人on既msn.......
(閱讀全文)
|
| ♥出爐時間:2008-11-26 09:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | »
|
|