|
|
2009 年 1 月 19 日 星期一  |
好悶喔`  |
`★分類: 雜錦` |
呢排部電腦又壞左啦`
好悶牙`
上唔到msn`|
冇得同人傾msn牙`
係屋企度發呆`
好彩有人同我出街玩姐`
呵呵`
下次有機會再打過啦`
閉閉囉`
幫我留Cm牙`
笠爆你地牙
|
| ♥出爐時間:2009-01-19 09:39 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
日玩夜玩` 玩到傻`  |
`★分類: fD:D |
24/12/08:: 平安夜`
玩得都好開心喔`
去左海濱同六樓`
本身去埋聖馬可中學(Old)`
不過有D人唔想去`
所以冇去到`
之後我地係公園度`
玩誠實大膽`
一路玩一路倒數`
好好玩......
(閱讀全文) |
| ♥出爐時間:2008-12-27 06:01 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 147 | »
|
|