|
|
2008 年 12 月 15 日 星期一  |
好開心喔`今日  |
`★分類: fD:D |
今日係星期一`
返到學校好悶`
一開始就上英文堂`
悶到抽筋`
仲要默書`
唔合格要抄10次喔`
不過我諗應該唔洗抄既(我)`
放學去家政室`
一去到MisS就話可以走啦`
原來MiSs搵左E班D人幫我地整好哂d野`
之後去左小賣部度玩左一陣`
再去漁公玩左一陣就返屋企啦`
今日玩得好開心喔`
仲有同佢開始有D好返既感覺喔`
呵呵呵呵`
|
| ♥出爐時間:2008-12-15 08:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2008 年 12 月 14 日 星期日  |
2008-12-14  |
`★分類: fD:D |
琴日夜晚去左海濱`
點知去到見到D人`
我唔係幾想見到`
去到果度`
我成日都好悶`
冇咩野玩`
淨係係度食煙`
同傾電話`
悶到爆炸`
返到屋企之後......
(閱讀全文) |
| ♥出爐時間:2008-12-14 02:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 147 | »
|
|