table{filter:Alpha(Opacity=50)}
-    ★流星假使比哭聲心軟 我笑著去許愿 如果等到的只得幽怨 也是我心愿(!)
aaroneverluv
暱稱: `♥sim2ت
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
每月文章
文章分類
全部 (294)
aBoUt Me;] (59)
雜錦` (155)
fD:D (39)
HoMe*~] (2)
sChOoL''x] (16)
未分類 (23)
2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


好撚悶喔` 鬱悶 `★分類: 雜錦`

好鬼悶喔`
有街都唔比我出`
正仆街黎嫁`
fUcK爆你`

今日家長日我冇去到喔`
我牙爸幫我攞左`
唔知MisS定牙Sir見呢?
不過總之佢地同我牙爸講`
::我成日欠功課::
搞到我比我牙爸鬧`
話我愈大愈唔乖`
愈大愈差(D成績)`
不過我唔覺喎`
超`

佢地去尖咀度做專題`
影相`   順便去玩下`
不過我唔想去咁遠`
所以冇去到`
佢地都唔嬲嫁啦`
唔驚`
呵呵`
我覺得我好奸`
嘻嘻`

不過係屋企好悶`
佢地係海濱`
我都想去喔`
可惜.....
嗚嗚嗚嗚`

冇野啦`
閉閉閉閉啦`

♥出爐時間:2008-12-20 09:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


2008 年 12 月 19 日  星期五   晴天


2008-12-19 疲倦 `★分類: 雜錦`

FuCk`
放假D功課真係多`
又要做專題又要做乜做乜`
真係屌爆佢老祖`
寧願唔放好過`
反正呢排心情又唔好`
返學校比我發洩下都好牙`

聽日家長日`
我應該唔會返嫁`
得我家姐同我牙爸返嫁咋`
話我唔舒服就Ok哂啦......

(閱讀全文)

♥出爐時間:2008-12-19 10:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


日誌統計
文章總數: 294
留言總數: 2425
今日人氣: 5
累積人氣: 9931
最新文章
my dear wunwun:*)
:*)
:(
:)
singing contest:D
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客